Наричам ги провокации, по-точно трансгресия на СМО (сексуално модифицирани организми), официално известни като ЛГБТ (лесбийки, гейове, бисексуални
и травестити/трансджендъри). Хомосексуалните са‚ може би‚ най-изявената биологична проява на непонасяне на различните (хетерофобия): Л не понасят мъже‚ обичат жени‚ Г не понасят жени‚ обичат мъже. Кои тогава са нетолерантни към различните?
Както и да са наричани, те, като идеология и политика, са прояви на биолиберализма и неговия нов продукт – трансхуманизмът. Въпреки че действа по-настъпателно и глобално през последните 15-20 години, доктрината „трансхуманизъм“ е въведена през 1957 г. от английския еволюционен биолог Джулиън Хъксли, същият евгенист, който беше генерален директор (1946-1948) на ЮНЕСКО.
Докато евгениката, наречена така от Франсис Галтън през 1883 г., е използвала обаче примитивни методи, като стерилизация (просъществували до 1976 г. в някои западни страни), трансхуманизмът пропагандира „подобряване“, по-точно роботизиране на човешкото тяло и психика чрез съвременните научни постижения на био- и нанотехнологията и суперкомпютрите.
Целта на трансхуманизма, наричан още постхуманизъм, е евгенистична в същината си – получаване на елитен човек. Но зад тази биолиберална фасада се крие растящата трансгресия (излизане извън границите на поносимото), която западни политици и интелектуалци и местни манипулатори от НПО и политици искат да принесат и в нашата патриархална, православна страна.
Намесата в биологичната същност на растенията (ГМО) и на човека (СМО) достига опасни размери. Симптомите стават очевидни: гей общества, гей кметове, гей министри, гей паради, узаконяване на еднополови бракове, включително в армията на САЩ... И гей морал и морален релативизъм, който проповядва толерантност (?!) към небиологичното като „трети пол“, еднополови бракове и осиновяване на деца от еднополови семейства. Либерално лицемерие, което екстраполира идеята за плурализма в общество на абсолютната свобода.
В интервю в сп. „Геополитика“ от януари 2014 г., озаглавено “Кризата, провалът на либерализма и бъдещето на Европа” известният френски философ, политик и писател Ален дьо Беноа казва: „Брачната институция е създадена, за да свърже мъжа и жената с цел продължаване на рода... Мисля, че класически брак следва да сключват само хетеросексуални двойки. Хомосексуалните бракове ще породят редица проблеми, включително свързани с осиновяването, изкуственото зачеване, роднинството и т.н.
Но когато споменавам антропологичните промени, имам предвид разпространението на гендерната теория, която възниква в Америка и се опитва да постави под въпрос самото съществуване на различните полове. Според тази гледна точка, дали човек се ражда мъж или жена не оказва никакво влияние върху сексуалното му поведение, а човешкото същество по рождение е „неутрално"... Така понятието „пол" (каквито има само два) се заменя с понятието „гендер" (каквито може да има много).
Тази гендерна теория е продължение на либералната идеология, основаваща се на правата на индивида и приемаща обществото като прост сбор от индивидуални атоми, стремейки се да узакони и превърне в норма всички прищевки и желания на индивидите. Социалният либерализъм не може да бъде отделен от политическия и икономическия. Тези три либерализма се основават на една и съща логика и представляват различните лица на една и съща доктрина.”
За целта се използат различни, аз ще спомена само една от технологиите на неолибералната пропаганда. Тя е описана като „Прозорецът на Овертон“ на името на нейния откривател и анализатор - американският социолог Джоузеф Овертон. През „прозореца“ се вижда как „немислими“ за обществото идеи, след верига манипулативни техники достигат до стадий „актуална политика”, която „демократично“ се обсъжда и впоследствие се превръща в закони.
Накратко, настъпателна пропаганда, която преминава от немислимото през обсъждането и промиването на мозъци до узаконяването. Това може да пречупи моралния гръбнак на обществото и то от нормално, традиционно да стане инверсно, обратно на традиционните биосоциални ценности. Затова биоконсервативният учен Францис Фукуяма определя трансхуманизма като най-опасната идея в света.
Така през „Прозореца на Овертон“ виждам, че кутията на Пандора е отворена за настъпващия глобален биологичен хаос.