Валери Симеонов: Мога да отгледам още 10 АТАКИ


Валери Симеонов: Мога да отгледам още 10 АТАКИ
Валери Симеонов (вляво) и Валентин Касабов си тръгнаха заедно с още 8 съветници от "Атака"
12 Ноември 2009, Четвъртък


Аз също използвах Волен Сидеров, но за доброто на България

Автор: Катя Касабова

- Г-н Симеонов, наблюдателните медии усещаха отдавна разрива с Волен Сидеров, но Вие стискахте зъби. Казахте си болката, олекна ли Ви?  
- За мен  това не е свръхпостижение на личната ми психика, ако така са го схванали колегите от медиите, нито е било психическо натоварване. Това не беше моят  Рубикон, не беше битка, от която да излизам и сега да си правя анализи. Просто бях предизвикан да кажа истината, не съм се подготвял предварително
- Ако не беше ултиматумът на Сидеров да се явите на червения килим за отчет, щяхте ли да си мълчите?  
- Не. Четири месеца гледах как предава доверието на стотици хиляди българи, които ни вярваха и това не се прощава. Времето свърши своето и показа намеренията на Волен, които  не съвпадат с написаното в програмата -  амбициите му  на всяка цена да се реализира във властта и едновременно да подобри на материалното си благосъстояние. Това ми беше ясно от преди изборите. Но аз очаквах поне основните принции да отстоява паралелно със сближаването с властта. Не допусках  такова грозно подлагане на ГЕРБ, толкова рязък обрат след 5 юли. Изчаках 4 месеца без връзка с него, без да ми вдига телефона, за да се убедя  дали това поведение  е резултат от временно сътояние на духа и след като разбрах, че става въпрос за тотална промяна в психиката, си дадох сметка, че с този човек национализъм не може да се прави, за него нещата  може би са приели и материален обрат.
- Не е ли по-точно да кажете вместо предаде - продаде партията?
- Донякъде да, защото се чувстваше дискомфортно и често ми е споделял, че му е криво вечно да е в опозиция. Винаги съм отговарял: ако се налага, ще сме доживот в опозиция. Сега е забравил борбата срещу турцизацията, социалната част от програмата ни, всичко замина. И в този смисъл говоря за продажба. У него се появиха и големи суми, с които разполага, 700 хил.лв. държавни пари от субсидията не са малко.
- Значи няма финансов проблем да обезпечи партията. Вярно ли е, че в „Атака“ още карат вашите коли?
- Първата кола, която купих специално за Волен беше Ситроен С5, с всички екстри, през 2005 г. И още три шевролета за депутатите, за да не ползват парламентарните лимузини. Те обаче не спазиха моите препоръки и се качиха на беемвета. Затова едната кола я взе в.“Атака“, другите две и сега се ползват от структурата в София. След инцидента на магистрала „Тракия“, ситроенът беше потрошен. Впрочем преди това беше удрян и от Павел Шопов. В този момент промотираха най-новия модел на същата марка, купих на Волен друг автомобил. Аз, както знаете, карам стария си дългогодишен ситроен.

Щастливо време , ноември 2006 г. Сватбата на сем. Сидерови, кумуват най - добрите им приятели Валери Симеонов и Женя Баракова


- - - -Чух, че скоро Ви пратил хабер чрез трети човек да му сложите зимните гуми на Ситроена?

- Значи тайни няма. Не е само това. Цялата издръжка на автомобилите му – от винетките до смяната на маслата и ремонтите, са за моя сметка,  плащам заплата на шофьора му, на охраната му.
- Телефонът на г-н Сидеров е изключен, търсихме го няколко пъти, за да чуем и неговата страна, но няма връзка. До колко е вярно, че жената на Борисов – банкерката Цветелина Бориславова му превеждала месечно една скромна сума за лични нужди. Тази мълва се носи из кулоарите на НС?
- Чувал съм, че вървят някакви плащания. Но наистина като слух. За мен такава подкрепа на правителството е необяснима само с политически аргументи.
- Вестник „Атака“ Ви зове да напуснете ОбС, защото сте неморален. Всъщност с какви пари се издържа той?
- Със същите, с които тръгна и „Десант“.
- Но в нашето редакционно каре е посочен издателят „СКАТ ТВ“ООД. И всичко е прозрачно.
- А там пише издателска къща „Бумеранг“. Не е моя. Идеята за вестника беше моя. Аз превеждах всеки месец по 30 хил.лв., докато укрепне. Не съм смятал колко разходи са били това. Капка Сидерова беше без работа през 2005 г., така й осигурих занятие. Волен стартира политическата си кариера от СКАТ, но и той не пести идиотските изрази, че СКАТ работела за БСП и ДПС.
- Партията върви към тотален разпад. Не ви ли е мъчно, че умира нещо, което се отглеждали с цялото си сърце?
- Кое ви дава основание да  твърдите това?!
- Преди интервюто ни (в четвъртък предиобед), говорих с шефката на Клуба на „Атака“ в Бургас – Мария Петрова. Тя каза, че масово се отказват членове , идват да се отписват, хвърлят партийни книжки.
- Не знаех.
- Колко ви струва в парично изражение партия „Атака“?
- Няма цена, която не бих платил за България. Ако трябва, ще отгледам още 10 „Атаки“ в името на България.
- Хора, които Ви ненавиждат, подмятат, че сте си направили харакири и че биологичното Ви време няма да стигне за нова партия с подобен успех.
- Има само един човек, който се самоопределя като Господ – да не му споменавам името. Дано неговото биологично време не се окаже по-кратко от моето, защото за тези неща ред няма. И дано му стигне да изконсумира всичко, което ограби от държавата и общината.
- Струва ми се, че генезисът на раздялата с вашия кумец и най-близък приятел все още не е изяснен до края.
- Какво значение има миналото. Смисъл има в настоящето и донакъде в бъдещето. Дори да знаех в подробности как ще се развият нещата, аз пак щях да следвам този план и пак щях да подкрепям „Атака“, защото нямах алтернатива. Познавам Волен от 1971 г., с всичките му качества. И не крия, че във времето прекарано заедно в СКАТ, аз също го използвах,  за да създам нещо добро за България. Знаех минусите му и предимствата му. Дори и да го приемате като прагматичен бизнес подход от моя страна. Целта беше да се свали ДПС от властта и да се нанесе силен удар върху мафиотизираните структури в държавата. Аз постигнах целта си.


В категории: Интервю

25
Коментара по темата

Добавете коментар

Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Моля, въведете защитния код
25
Истината за тримата глупаци
28.11.2009 07:30:10
0
0
СКАТ НЯМА БАЩИНСТВО НАД АТАКА

Валери Симеонов забрави, че неговата телевизия стана гледана само заради предаването “Атака”

Волен Сидеров

Читатели на в. "Атака" поискаха Волен Сидеров да каже истината за разрива между телевизия СКАТ и партията на патриотите. Представяме втората част от неговото изложение. В събота лидерът на партията открива клуб на АТАКА в центъра на Бургас.

Според представително проучване на НЦИОМ за периода 16-21 март 2005 г. по въпроса "Кое предаване представя най-добре истинския живот у нас?" на първо място е "Всяка неделя" с 18,2%, на второ- "bТВ репортерите" - с 16,4%, на трето - "Искрено и лично" с 8,3 %, на четвърто "Тази сутрин" на bТВ - 7,2%, на пето- "Атака" с 5,8 %, на шесто - "Открито" на Канал 1 с 5,7%, следват : "В десетката" на bТВ с 4,3%, "Неудобните" на Канал 3 с 3,4%, "Панорама" на Канал 1 с 3,3 и т.н.
Биех с моето предаване такива наложени, и то в ефирни телевизии, стари предавания като "Панорама" и др. И то ги биех не заради добра телевизионна режисура - такава изобщо нямаше, аз си бях и сценарист и режисьор, редях и осветлението на моменти. Този телевизионен успех се дължеше не на марката СКАТ, която тогава свързваха само с жълтото предаване на Вулева, а само и

единствено заради
моето присъствие
на екрана
Каниха ме по същото време от Евроком и ми предложиха дори по-високо заплащане, но отказах от лоялност към Валери Симеонов. Ако не бях отказал, сега Евроком щяха да се наричат Телевизия "Атака" - нея щях да направя по-гледана вместо СКАТ.
След изборите през 2009 г. Валери Симеонов свали името на предаването "Атака" от програмата на СКАТ, без да ме предупреди и да ме уведоми. Разбира се, в една частна телевизия собственикът прави каквото си иска, но когато сваляш едно авторско предаване, което ти е качило гледаемостта на телевизията, редно е поне да звъннеш на автора му.
Когато през 2003 г. участвах в изборите за кмет на София, без да имам грам реклама по СКАТ, бих 36 кандидати, сред които такива като Петьо Блъсков с цялата му медийна империя и финанси, класирах се веднага след големите партийни играчи с огромните пари, макар че бях на практика абсолютно сам - познаваха ме от моите книги, статии и публицистика. През 2005 г. казах на Хаджиев и Симеонов, че ще регистрирам партия и ще участвам в изборите. Те посрещнаха скептично това. Валери Симеонов започна да ме убеждава да сме направили нещо общо с Юлиян Вучков, с Цветан Начев и други подобни. Не исках с тях и тръгнах да учредявам партия АТАКА. Една година преди това бях запазил името на партията в съда. Валери и Данчо не знаеха това.

На учредяването
на партията Валери
Симеонов
не присъства
Той и Данчо Хаджиев смятаха, че това е моя приумица, която няма да успее. За да бъде регистрирана АТАКА за участие в изборите трябваше да се внесе депозит от 40 хил. лв. Попитах Симеонов може ли да помогне с някаква сума, но той отвърна, че е инвестирал всичко, с което разполага и няма възможност да участва. За да събера сумата се наложи жена ми да ипотекира имущество. Тръгнахме на агитация с нашата фамилна кола форд, която бяхме купили с парите от издаваните книги -моите и на жена ми. Димитър Стоянов караше колата, в нея бяхме само тримата - той, аз и жена ми, която ме подкрепяше през цялата борба. Никакъв Валери, никакъв Данчо не са присъствали на тази агитация. Валери се включи на края на кампанията, когато видя, че тълпи от хора ме посрещат в градовете без никаква разгласа. Той просто видя моя успех и се присъедини към него. Претендираше да пише бургаската листа и аз му дадох тази възможност.
През 2007 г. му дадох пълна възможност да нареди листата за общински съветници. Не съм се месил в неговата подредба. Той беше и кандидат за кмет с бюлетината на партия АТАКА. Мисля, че тази бюлетина му донесе гласовете, които получи. Аз, като мажоритарен кандидат през 2009, взех 30-ина хиляди гласа повече от него. Което означава, че хората гласуват за Волен Сидеров и АТАКА, не за Валери Симеонов като личност. След влизането на групата на АТАКА в ОбС нямах никаква отчетност от нашите съветници. Казваха ми, че Валери ги командва като в казарма, че каквото им каже го правят без да гъкнат и че още от първите заседания като шеф на общинския съвет е започнал да

прокарва решения
в полза на своя
собствен бизнес
Не исках да го вярвам и съм отклонявал такива данни. Но в един момент поисках отчет от бургаската група. Не е нормално 2 години да не си отчитал в централата на партията какво си гласувал. Такава покана за отчет е напълно в реда на нещата - Валери го знае. В неговата фирма възможно ли е да поиска отчет от служители и те да му кажат "Гледай си работата, кой си ти да ти се отчитам, аз ще се отчитам на абонатите на СКАТ..." Абсурд, нали?
Незнайно защо, когато поисках отчет от Валери и групата, той се обиди и даде пресконференция, в която започна да ме напада и да претендира за някакво бащинство. И без да правя ДНК експертиза мога да му кажа, че няма бащинство над личността ми. Това, че е помагал материално на партията не му дава право да смята, че е приватизирал и партията, и мен. Още повече, че аз не съм му засягал достойнството по никакъв начин. Напротив - винаги съм се съобразявал с вижданията му, дори когато не съм бил много съгласен с тях - ей така, от уважение, от колегиалност, правил съм компромиси с негови кадрови решения за Бургаско, с различни негови желания, приех без възражение и неговото подреждане на листата за депутати за парламентарните избори 2009. И питам сега - ако Касабов беше станал депутат, щеше ли да лее злоба всяка сряда и събота по мой адрес или щях да съм най-великият и прогресивен политик? Мисля, че бургазлии могат да си отговорят сами на този въпрос.
През всичките 4 месеца след изборите СКАТ, под директивата на Симеонов, провеждаше една много подла политика - чрез всекидневното студио на Велизар Енчев и предаванията на Касабов се внушаваше, че аз се крия, хвърляха се долни нападки срещу мен, че бягам от въпросите на зрителите, а в същото време Симеонов беше забранил да ме канят и да споменават думата "Атака" по СКАТ. Аз обяснявах по всяка медия, която ме е канила, каква е нашата политика и защо е такава.

Но Енчев и Касабов
заблуждаваха
публиката, че се крия
И когато тръгнах да реагирам на тази подла клевета, Касабов излезе с покана да се явя в неговото студио на определена дата. Но аз ще му кажа: Когато станеш призовкаджия в съда, ще се явявам на призовките ти. Защо не ме допуснаха до студиото в София, когато отидох там да отговарям на въпроси на зрителите? Данчо Хаджиев се подигра и каза да отида да се оплача в СЕМ. Разбира се, след телефонен разговор с Валери - той не ходи до тоалетната без да пита Валери.
За мен е недостойна постъпката на Симеонов и Хаджиев. Те са общински съветници от партия АТАКА и ако напускат партията, да напуснат и общинските съвети. Нима Данчо Хаджиев смята, че е избран в София заради огромното си очарование и харизма? Или защото го сложих на първо място в листата?
Без СКАТ АТАКА ще продължи не само да съществува, но ще се развие още повече и най-после в Бургас ще има истинска организация - нещо, което Валери Симеонов блокираше досега, за да държи контрола. Той за 4 години не взе клуб в центъра на града, само и само да не се развие партийна структура извън неговия контрол. След раздялата ни само за три седмици взехме клуб в идеалния център, обзаведохме го и той вече работи. Общинските ни председатели от областта ме уверяват в лоялността си към партията и се оплакват, че Валери пращал хора да свалят табелите от някои клубове, понеже той ги бил платил навремето. Ще сложим нови. И не само ще има АТАКА в Бургас, но смятам, че ще се развива по-свободно.
24
````
16.11.2009 19:45:32
0
0
Валери Симеонов циганина от комлука може да отгледа още 10 циганина като Валери мангала[devil][cruel]
23
Профисионалист манипулатор
16.11.2009 16:46:19
0
0
Какъвто съпруга, такава съпругата, но и работодателя не лъже.
"Колко ви струва в парично изражение партия „Атака“?
- Няма цена, която не бих платил за България. Ако трябва, ще отгледам още 10 „Атаки“ в името на България."
Какво го питат, какво отговаря.
"Вестник „Атака“ Ви зове да напуснете ОбС, защото сте неморален. Всъщност с какви пари се издържа той?"
Първо теза, а сетне всъщност въпроса е съвсем в друга посока, търси се отговор за да се каже, че за вестника е плащано от Работодателя на интервюиращата, а той дава един отговор дето пък набутва читателя в полето на манипулацията, че Той е голяма работа. А бе ясни са нещата и тримата са си като дупе и гащи.
22
верен атакист
16.11.2009 14:00:37
0
0
Господин Симеонов, нали Катя Касабова ви е подчинена, защо давате интервюта пред нея, тя и мъжа и много мразят Волен Сидеров, прочетах и за Капка Сидерова, на тази Касабова много и се иска да е като Капка ама не може.
21
Искрен
15.11.2009 23:50:58
0
0
Йорданов, виждам, че шляпаш по сайтовете и плюеш СКАТ.
Спусна ти Сидеров директивата нали? Don't you? Има и такава за обажданията по СКАТ. Така се ченгетата! По делата им ще ги познаете. Г-н Симеонов се държи достатъчно коректно към Сидеров, дръжте се и вие така към него. Ако утре твоят фюрер ти каже, че Симеонов е достоен човек ти какво ще се дзвериш? Мисли с мозъка си, не оставяй друг да мисли вместо теб!
Само идиот може да каже, че СКАТ е кукла на БСП! Истината е, че Доган а вероятно и друга една партия ви плаща солидно! Ама нищо не опровергаваш само си плюеш! Това явно теб не те стряска! Какво не нарече Борисов май месец а сега изведнъж го познавал, говорели по телефона...Не казвам нищо за ГЕРБ, просто подчертавам двуличието на шефа ти.
20
Народна мъдрост!
15.11.2009 13:46:28
0
0
И така вълка козината си мени но нрава не аз лично съм много далеч от политика и от моята родина понеже родина имам ама държава не че какво ми прави впечатление от националисти нещо което не трябва да се допуска сега вече тези господа са патриоти хмммм!Вълка козината си мени но нрава не!Искам някой да ми каже какво истинско са направили атака освен да плямпат?!Има си държавен орган за това да се повдигат обвинения от мен съвет правете истинска политика прокарвайте нуждите и проблемите на обществото и обикновения гражданин !
19
идиот
15.11.2009 12:57:13
0
0
Предлагам да стартираме акция за волни пожертвования и със събраната сума да издигнем паметник на В.Симеонов, паметник на Касабов, но в по- малък размер, за да се знае, кой е шефът и паметник на СКАТ телевизия, която направи от един малоумник като Волен Сидеров лидер на българска партия и вместо да се извинят, като дърти йезуити се оправдават, че той нешо през последните дни превъртял. Волен си бе врътнал отдавна,пък как едва сега го разбрахте.
18
космонавт
15.11.2009 12:31:11
0
0
кво виете като псета срещу месечина срещу Симеонов и Касабов . СКАТ ви отваря очите а вие си отворихте смрадливите усти и залаяхте . Ами кой създаде Атака .Воленчо му се казваше какво са прави , беше кукла която трябваше да бъде лицето нна националистическата идея той обаче реши че е всичко и се продаде на Бойко.Все едно знаменосецът в армията да реши че е самата армия .Зад идеята България трябва да стоят истински патриоти като Симеонов и Касабов както и всички останали които работят в Скат а не истерично олигофренче като Волен.
17
Кака Сийка
15.11.2009 10:25:33
1
0
Ще ми кацнеш на дръжката... на метлата, каки! Скоро.
16
АД
15.11.2009 10:02:31
0
0
Кака Сийка, ако си незадоволена има вибратори, а можеш да се предложиш и на Доган, че мангото е майстор. Пенка ще ти помогне да се уредиш, тя знае, но за прици не се надявай, че Касабов и Енчев вече ги взеха. Ако се постараеш повечко може и за теб да се намерят от зелените. Оня миризливец Доган зеления дето е милиардер в зелено може и на летящата си чиния да те вземе. Повече старание в розово.
15
кака Сийка
15.11.2009 09:51:13
1
0
АД, имаш много поздрави от чичо Доктор. Каза да си пиеш хапчетата веднага, от писане тук два дни вече си пропуснал, положението ще стане тежко, да знайш!
14
АД
15.11.2009 08:54:14
0
0
Г-н Симеонов имате много поздрави от Пенка Миков ДПС от село Беглеж обл. Плевен.
13
кака Сийка
15.11.2009 00:45:28
0
0
Мале, и тук същите драскачи!
Пиленца плоскомозъчни, пак показвате липса на мисъл. Валери Симеонов без Атака може, бързо забравихте че той я създаде. Ама Атака без него не може, защото фюрера кукундрел Болен Сидеров ще и разкаже играта за отрицателно време.
12
андрешко
14.11.2009 20:35:54
0
0

Велик е Валери и неговия пророк Касабов! Амин !
11
Ataka
14.11.2009 18:34:01
0
0
съжалявам за честните хора , които вярваха на Симеонов и Касабов.Сигурен съм че тях ги боли от това явно предателство.Едва ли ще повярват повече на хора , които са ги излъгали така жестоко .
10
колчо
14.11.2009 18:01:58
0
0
да живеят истинските патриоти като валери симеонов! Стига вече ментета като сидеров и талибаните му. искаме дела, а не празни приказки. защо сидеров, като отрива постоянно задника на бойко не спря номините на турски. нали голям го вади?
9
shop
14.11.2009 17:13:42
0
0
Каде штяхя да бъдат тези хора без Атака? Най-добре е да се направи анкета на тази тема. Предполагам, че ще има много интересни предположения.
8
Satan71
14.11.2009 15:02:21
0
0
Пълна подкрепа на Валери Симеонов, Валентин Касабов и патриотите около тях!!! Сидеров беше хубав човек спор няма, но ангелите му се оказха слаби. А от много то писане за ционистите, сам се превърна в Чифутин!!! Волен веднъж вече предаде патриотичните сили на България, при очередяването на Саюза на Патриотичните Сили в България през 2004-г./и заплати със спонтанния аборт на жена си/!!!
Сега ценята, която ще заплати ще е още по жестока...

Все още не съм срещал в-к:ДЕСАНТ на вестникарският пазар в Русе?!![bluescreen][
7
Йорданов Атака
14.11.2009 13:45:45
0
0
Валери е кукла на конци на ортака си Хаджиев, мръсни червени пари и това

Хронологията на събитията :

1. Дистанциране на телевизията от Атака поне 6 месеца преди изборите

2. Брутална атака срещу ГЕРБ, обслужваща вашите шефове от БСП
Идеята е да се отреже пътя на Атака към коалиция с ГЕРБ.

3. Енчев запомчна да кани героите на прехода, които реално управляваха България и те коментираха като странични хора, все едно не са участвали в разграбването.
На това му викат РЕАБИЛИТАЦИЯ НА КОМУНИЗМА

3. издаването на алтернативен вестник "Десант"

4. натякването, че СКАТ не е Атака, леко прокарвано в телевизията

5. СКАТ започна да иска пари за всяко участие на кадри от Атака.
Забрави се великата идея за национализма и се мина към КОМЕРСИАЛНОСТ.

6. Тотално игнориране на бургаската общинска организация на ПП Атака

7.И последно нареждането на бургаската листа от комунистическият агент Симеонов
Идеята е вкарване на 4, 5 депутата ????????/да им се чудиш на СКАТ-ската простотия/. Тези депутати бяха бъдещият бушон срещу парламентарната група на ПП Атака, но не би. Волен отдавна ви е гледал измяната и когато му дойде времето ви наказа. Не вярвам, че Стоян Иванов ще си позволи да напусне пармантарната група, там има и друг обвързващ момента за него.

8. Подготвена е нова партия да подмени Атака и това е РЗС /питайте Р.Овч./
Започна налагането и, канят се председателя Яне и зам. предс. Абаджиев.

Волен Ви победи, съжалявам. Смешното е, че Вие, палячовците от СКАТ ще имате оздравителен, пречистващ и мобилизиращ ефект върху партия Атака.
6
geraka
13.11.2009 23:11:35
0
0
КУК, явно си изкукал, приятелю, защото разликата между ВАЛЕРИ СИМЕОНОВ И ГЕОРГИ ИВАНОВ-ЕЛЕЧЕТО е разлика от небето до земята. Говориш така, сякаш си направил най-малко 50 партии, а като ти претеглям акъла най-много да си направил дупка в морето и по някое темане на властниците. Такив като тебе с лопата да ги ринеш, ама такива като ВАЛЕРИ вече не останаха. Бог да пази Блгария!!!
5
kuk
13.11.2009 22:04:16
0
0
Можеше да отгледаш и 20 партии,Вожде, но докато Йоан беше кмет.Сега ситуацията никак, ама никак не е в твоя полза. Можеш да играеш на инат като твоя колега Георги Иванов, който след като беше прекаран с милион от РЗС, даде още четвърт да си мери моженето с Георги Манев.
Направи си партия, излез на изборите, стани кмет.
След две години, обаче какво ще остане от теб и твоя разнороден бизнес?
Кой каквото да говори на митинги или на измислени интервюта, всъщност става въпрос за пари. Тези пари, синко, вече не са за теб.
4
Кривоглед
13.11.2009 13:29:47
0
0
Винаги първо чета коментарите!
Там винаги всеки пише каквото му е на душа без да чете текстовете на автора ...

"Валери Симеонов е много по-голям далавераджия от Волен Сидеров, ама много
по-голям...."
Изразавам категорично несъгласие:
Волен не е далавераджия, а е пуделче, малко сладко пуделче с готин ханш, както видяхме от Оня календар

Всеки с бизнес прави далавери. Това е нормално, това е морално.
Казано инако, без да се ползват чуждици, ще доведе до странното словосъчетание "Който работи, значи работи" и в този ред на мисли - нормално е да получава пари за това, или дивиденти някакви.
И поради факто, че Работа в точка биджи, както казва един мой приятел шотландец, е мръсна дума, то бизнес и далавера, автоматично стават такива.

При пичове като Валери, получаването на пари става с добра преценка на направените инвестициите.
Бате Гойко ли ще е, Конят на Ахила с бяло жабо и цигански тен, и сред тях невинна душица като Волен - всеки сам преценява, на базата на информация и добра оценка на възвращаемостта.

Валери е нещо като Бил Гейтс, клонира и ъпгрейдва ...
Политиката е като операционна система, монополизираща хардуер-а, който уви остарява винаги, преди да е готов софтуер-а за него
и както винаги все някой гледа да го кракне, от което му местят онязи работа в другия крачол, с почесване
3
сев
13.11.2009 07:02:38
0
0
Чочо,Капка загубидетето си защото е изпуснала детеродната възраст и повечето бременности на тези години така завършват.Така че Капка да не спекулира с физиологията си.
2
кумчо вълчо
13.11.2009 00:01:21
0
0
Драги Чочо, я сега кажи, моето момче, кой спря джамиите в бургас? Батко волен ли или валери? Кой подкрепи Михаил Цонков, като го направи почетен гражданин на Бургас? Сигурно ти, неземни храбрецо и умнико? Кой се бори против петролопровода непрестанно? Батманът Бойко или някоя изветряла звезда от ГЕРБ? И как така Волен на 50 години се уморил? Знаеш ли ти, че вовйодата Ильо Малашевски е участвал в Сръбско-българската война на 83 години? Сигурно той не се е бил уморил да се бие с турците. И то не като Воленчо да крещи в истерия наляво и надясно, а с реални действия и дела. Искаме вече дела, не щем празни приказки и раздувки. А сега, драги ми Чочо, се огледай в огледалато и се заплюй, а после пий една ракия за българската демокрация и за пишман патриотите! Наздраве!
1
чочо
12.11.2009 20:25:29
0
0
Валери Симеонов не е съвсем прав, медалът има две страни. Не него искаха да го тикнат в затвора, не него постоянно го малтретираха медиите. Финансирал е Волен Сидеров, но е спечелил в пъти повече, отколкото е извадил. Волен е на 50 години - докога да води битки? Капка загуби детето си заради разследванията, които им спретна ченгето Румен Петков. Валери Симеонов е много по-голям далавераджия от Волен Сидеров, ама много по-голям. Прави се на голям моралист и националист, обаче не каза нито дума, когато Слави Бинев влезе в структурите на Атака. Сега има наглостта да се сърди, защото вече Волен не го бръсне за слива и сам откри сладката страна на парите.
С кого ще прави нова Атака? С ченгето Велизар Енчев ли? Или с онази лудата кукумявка от Варна, дето я показва от известно време?
Последно Публикувано
Горещи дискусии
Вестник Десант от 2009 Всички права запазени. Уеб дизайн, уеб програмиране, опитмизация за търсачки